Glaspunt is een toonaangevend bedrijf in Nederland dat zich richt op alles wat met glas te maken heeft. Of het nu gaat om een snelle reparatie van glasschade of het verduurzamen van ramen, Glaspunt biedt uitgebreide glasdiensten aan met een focus op betrouwbaarheid en kwaliteit. Dit artikel biedt een uitgebreide redactionele review van Glaspunt, gebaseerd op hun diensten, klantbeoordelingen en algemene reputatie.
Een van de grootste troeven van Glaspunt is hun 24-uurs glasservice. Glasschade kan op elk moment van de dag optreden en de mogelijkheid om op een betrouwbare dienstverlening te rekenen, is cruciaal. De erkende glaszetters van Glaspunt garanderen dat ze binnen 30 minuten ter plaatse zijn om een oplossing te bieden. Deze service is essentieel voor klanten die snel moeten handelen, vooral in noodsituaties.
Wat Glaspunt onderscheidt, is hun toewijding aan klanttevredenheid. Met een garantie van 15 jaar op hun diensten, positioneert het bedrijf zich als een betrouwbare partner voor zowel particulieren als bedrijven. Deze lange garantieperiode getuigt van hun vertrouwen in de eigen vakmanschap en kwaliteit van de producten die ze gebruiken.
Naast de glasservice biedt Glaspunt een verscheidenheid aan producten en diensten aan die voldoen aan diverse behoeften. Of het nu gaat om enkel glas, dubbel glas, HR++ glas, of zelfs triple glas, Glaspunt heeft een uitgebreid assortiment dat aansluit bij de specifieke wensen van de klant.
De verduurzaming van woningen en gebouwen is een belangrijk aspect van hun dienstverlening. Door het aanbieden van glas met hoge isolatiewaarden, dragen ze bij aan energiebesparing en een lager energieverbruik. Dit aspect wordt nog aantrekkelijker gemaakt door mogelijke subsidies, zoals de ISDE subsidie, die klanten kunnen helpen financieel te profiteren van hun duurzame keuzes.
Glaspunt scoort hoog op klanttevredenheid, wat blijkt uit hun indrukwekkende beoordeling van 9.2 uit 10, gebaseerd op 1249 beoordelingen. Deze cijfers spreken voor zich en geven een genuanceerd beeld van de tevredenheid onder hun klanten. De positieve feedback benadrukt hun vakmanschap, betrouwbaarheid en de snelheid waarmee ze problemen oplossen.
Klanten waarderen vooral de eenvoud van het proces bij Glaspunt, van het maken van een afspraak tot de daadwerkelijke uitvoering van de dienst. De handige online tools, zoals de prijsberekening voor HR++ dubbelglas, maken het voor klanten gemakkelijk om te begrijpen welke kosten en besparingen ze kunnen verwachten.
Een ander voordeel van het kiezen voor Glaspunt is hun professionele afhandeling met verzekeraars. Bij glasschade kunnen de administratieve taken vaak een uitdaging vormen, maar Glaspunt neemt deze verantwoordelijkheid uit handen. Zij zorgen voor directe facturering aan de verzekeraar, waardoor het proces voor de klant aanzienlijk eenvoudiger wordt.
Samenvattend biedt Glaspunt een ongeëvenaard niveau van service en kwaliteit in de glasindustrie in Nederland. Hun 24-uurs service, brede productaanbod, en hoge klanttevredenheid maken hen tot een vooraanstaande keuze voor zowel particulieren als bedrijven. Of u nu te maken heeft met een directe noodzaak voor glasschadeherstel of op zoek bent naar een duurzame manier om uw woning te verbeteren, Glaspunt biedt de expertise en betrouwbaarheid die u nodig heeft.
Met een stevige reputatie en talloze tevreden klanten heeft Glaspunt zijn positie als marktleider in de glaszetservice met recht verdiend. Bent u op zoek naar een betrouwbare glaspartner, dan is Glaspunt de juiste keuze.
Criminelen
5 kleine ruitjes laten plaatsen, half uur werk door 1 man, de ander was druk met zn telefoon en 1 deur met vensterglas ook een half uurtje werk. Rekening 1000 euro....na veel gezeik kon er ineens 400 euro af. Dit betaald om van het gezeik af te zijn met de verzekering dat dit alles was. Maar nee.....weken erna een Rekening van ruim 500 euro voor " ander glas".....wat een idioten daar......1500 euro voor een uur werk en wat ruitjes plaatsen van 30 bij 40.....ze kunnen het zuur krijgen maar we betalen helemaal niks meer en als ze moeilijk gaan doen zetten we er een advocaat op. 0 sterren voor dit criminele zooitje
Sterke punten
Liegen en idiote rekeningen sturen
Zwakke punten
Rekenen
Oplichting glaspunt
Ik heb offerte bij glaspunt aangevraagd voor het plaatsen van HR++ glas. Na akkoord op de offerte heeft Dorst glasservice glas uit naam van Glaspunt het glas geplaatst. Nu ik, enige tijd later de rest van mijn ramen ook wil vervangen, kom ik tot de ontdekking dat er destijds geen HR++ glas is geplaatst, maar volgens de code in de sponning normaal dubbel glas.
Ik heb hierover al een klacht geplaatst bij glaspunt. Zij hebben het geplaatste glas echter laten beoordelen door de glaszetter van het plaatsingsbedrijf. Een slager die zijn eigen vlees dus keurt....en die blijft volhouden dat het wel hr++ glas betreft.
Terwijl in een eerder contact met glaspunt nog 150 euro wilde crediteren op de nota. Heel vreemd dat je nu beweerd dat het juiste glas zou zijn geplaatst. In de sponning staat een code die het bedrijf ook heeft. Een andere glasbedrijf geeft advies code aan dat het gewoon dubbel glas betreft. Ze weigeren de klacht op te lossen
Sterke punten
Verkopen en liegen
Zwakke punten
Oplossen klachten
Komt afspraken niet na,
Na eindeloze keren afspraken gemaakt te hebben voor herstel van stormschade van afgelopen februari , nog steeds niet hersteld.
De ene keer verkeerd glas bestelt ,de andere keer kon de betreffende glaszetter het niet plaatsen,omdat er een wasmachine onder het raam ston,of ik die zelf maar even weg wou zetten,op een stukje glas in lood reparatie wacht ik nog steeds,zijn onkundig als het iets anders is dan nieuwbouw,ik weet dat het moeilijk vakbekwaam personeel te vinden, maar de mensen die bij hun rondlopen zijn ronduit slecht,onbekwaam en nog arrogant en brutaal ook.
Sterke punten
In het niet na komen van afspraken
Zwakke punten
Niet leveren wat ze moeten doen,slecht werk,onbekwaam personeel,
Aggresieve glaszetter
Ruit door storm kapot. Een uur na het bellen van de servicelijn kwam er ('s avonds nog) een glaszetter. Maar deze agressieve (en dronken??) glaszetter nam het mij kwalijk dat ik gebeld had. Onverrichte zaken stapte hij in zijn auto en reed weg.
De servicelijn gaf het daarna aan 'vervelend te vinden dat ik het zo ERVAREN (!) heb'.
Ik heb nog nooit een recensie geschreven, maar dit was echt absurd.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Agressief en niet klantgericht
Oplichting!!!
Ruitje voordeur laten vervangen en natuurlijk betaald.. Een jaar later komt een deurwaarder aan de deur voor n niet betaalde ruit?????? Gelukkig wel nog een bankbetaalbewijs maar n heel gedoe met veel stress als gevolg. Never nooit meer glaspunt.....administratieve rotzooi is t daar.
Zwakke punten
Zaken niet op orde
Na 5 maanden nog geen glas......
Na 5 maanden nog geen geen nieuw glas, een aaneenschakeling van niet terug bellen, verzetten van afspraken, je aan het lijntje houden. Voor glaspunt is het kennelijk de norm.
Zwakke punten
Het duurt veel te lang voordat geleverd wordt en er gaat uren en ergenis in zitten om er achteraan te zitten, anders gebeurt er helemaal niets.
Administratieve OPLICHTERS
Als je een offerte opvraagt. Is dit een bevestiging!! Doe het niet!!
Sterke punten
Geen maar kunnen goed rekeningen sturen
Zwakke punten
Alles!!
Oplichters
Slecht
Sterke punten
Ongelofelijk!!!
Zwakke punten
Alles
Glaspunt OPLICHTING!!!
Als je klokt op offerte betekend dit: opdracht. Vragen voor een wc ruitje 200 euro en voor een hr glas van 1 x 1.30 300 euro. Als je dan niet wil tekenen voor de prijs. Zegt de opmeten dat dit alleen voor het meten is. Maar de rekening wordt meteen gestuurd! Niets geleverd. Ja wel veel gezeik tot aan de deurwaarder toe!! Begin er niet aan!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Niet nagekomen afspraken
Het begon al met het niet terugbellen. Vervolgens een offerte die veel te laat kwam. Na het inmeten probeerde men er ineens een hoge toeslag door te drukken omdat de ruit moeilijk bereikbaar zou zijn, hetgeen beslist niet het geval is.
Kortom: onbetrouwbarte partij; geen zaken mee doen!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Niet nakomen van afspraken en vervolgens nog eens sneaky de prijs verhogen
NIET DOEN!
Vijftien werkweken gewacht op een ruitje van 17 x20 cm...vier keer iemand aan de deur gehad met het verkeerde glas en uiteindelijk een extreem hoge rekening van ruim
€180,- (!!)voor dit kleine ruitje.
Glas.nl moet zich diep schamen door zo met haar klanten om te gaan. Ik zou als glaszettersbedrijf hier mijn goede naam niet aan willen verbinden! Deze slechte service straalt ook op het bedrijf af die het glas komt zetten. Dit was 1x maar nooit weer!!
Sterke punten
Helaas geen!
Zwakke punten
Zie reactie
5 ramen vervangen
We zijn ooit besodemietert door een ander glasbedrijf. Ik wilde daarom zeker weten dat het dit keer goed zou gebeuren. We hebben nu Glaspunt gebeld en verder geen problemen gehad. De monteur was aardig en had kennis van zaken. Wel gek dat ik met Glaspunt had gebeld maar er een ander busje op de stoep stond. Heb hier over gebeld. Maar dit was het bedrijf wat voor Glaspunt werkte. Heb daar op zich geen problemen mee, maar omdat ik al ooit eens was besodemietert door een ander bedrijf was ik wel wat argwanend. Achteraf was dat nergens voor nodig.
Sterke punten
Aardige monteurs
Zwakke punten
Wat verwarrend dat er ook met andere bedrijven/onderaannemers wordt gewerkt.
Vreemde praktijken
Offerte via glaspunt ontvangen voor een raam op basis vam doorgrgeven maten. Deze was 730 euro. Er moest nog ingemeten worden waarbij een concurrent werd gestuurd( dese had ook een offerte afgegeven van 250 euro meer). Dus ik vroeg hoe het kan dat glaspunt hun stuurt maar sei duurder zijn. Dat zou volgens de concurrent net anderson moeten zijn omdat glaspunt er een % bovenop doet. Na 2 weken niets gehoord te hebben kreeg ik de definitieve offerte van 1780 euro!?!? Na reactie via mail niets meer vernomen . Heb nu het raam voor 800 laten vervangen bij een ander bedrijf. Mijn advies: laat glaspunt links liggen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Offreren prijs om voet tussen deur te krijgen
administratieve oplichting
Het bedrijf vraagt een aanbetaling van 40% en als je de eindfactuur krijgt staat hier het bedrag voor 100% om te betalen. Ook de betaallink is 100%
Sterke punten
Aardige glaszetters
Zwakke punten
Administratie
nieuwe HR++ ruiten, netjes gedaan
Glastoppers
bij onderstaand bericht mijn sterren vergeten
Glastoppers
In 2020 hebben wij onze woning willen renoveren. De twee monteur hebben onze hele woning ingemeten en hebben ervoor gezorgd dat we een beter beeld kregen in de productie van glas. Want wat weet je nou van glas als je er nooit bij stil staat? Door het plaatselijke advies kregen wij een fijn gevoel van deze samenwerking. Na drie werkdagen hadden wij al een offerte voor onze gehele woning. Het akkoord is makkelijk schriftelijk aan te leveren. Na een aantal weken kwamen ze al om het glas te plaatsen. Het ziet er allemaal piekfijn uit en ze helpen je bij het aanvragen van subsidie. Top service! Achteraf kregen wij twee flessen van hun eigen glascleaner, de ramen, spiegels en glasplaten in mijn woning zijn nog nooit zo schoon geweest. Het fijne is, dat je deze ook gewoon bij hen kan bestellen!
Glaspunt is een aanrader voor iedereen die voor glasrenovatie wilt gaan.
Sterke punten
Snelle service, vakmanschap en persoonlijk
Zwakke punten
n.v.t.
glas geplaatst keuken
Goede service en voor corona begrippen een snelle service, levering glas duurde wel een beetje lang maar was wel duidelijk over gecommuniceerd
Velux dakkapel
Gebroken ruit vervangen
Een aantal weken geleden heb ik het glas laten vervangen van mijn schuurdeur door Glaspunt. Moet zeggen dat ze vakkundig zeker sterk zijn, de monteur deed zijn werk en kon ook al m'n vragen bij hem kwijt. Maar met de medewerkers op kantoor zijn er communicatief wel verbeterpunten. Over de factuur kan je alleen overdag bellen en daardoor ontstond er wat miscommunicatie (belde s' avonds). Dit kwam de levertijd niet ten goede. Heb langer moeten wachten voordat het dubbel glas geplaatst kon worden.
Nadat ik hierover belde is mij uiteindelijk wel excuses aangeboden.
Super snelle service en kwalitatief goed werk.
Met open mond de negatieve reviews zitten lezen. Ik kan me daar zo niet in vinden.
Had ruitschade aan mijn voordeur. De monteur was 30 minuten na de melding bij mij ter plaatse en heeft mooi vakkundig werk afgeleverd. Het was ook een zeer nette goed gemanierde man :)
Ik zou iedereen Glaspunt aan kunnen raden! Voor mij 5sterren
Dubbel glas in woning geplaatst
Kan me niet vinden in onderstaande reviews. Aardige glaszetters die weten wat ze doen. Kwalitatief goed gezet.
Sterke punten
Goede uitleg wanneer je hierom vraagt. Vakmannen die weten wat ze doen
Zwakke punten
Niet tegengekomen
Glaspunt oplichters
Origininele rubbers niet terug plaatsen.
Op de bon 4 mm terwijl in het echt 3 mm geplaatst is.
Op de website 9,2 cijfer terwijl het overgrote deel negatief is, incl personeel.
Overwerken en niet uitbetaald krijgen.
Tonnen ⬠uitgeven aan internet reclame en dan het leeuwendeel door partners laten doen.
Elk glasbedrijf spuwt ze uit, incl klanten.
Sterke punten
Personeel en klanten onder druk zetten
Zwakke punten
Normaal bedrijf zijn
Dubbelzinige communicatie met achteraf hoe rekeningen
"Onbetrouwbaar, waardeloos, extreem duur en slechte service "
Heel onduidelijke offertes gekregen. Meermaals telefonisch en via mail om uitleg gevraagd m.b.t. de definitieve totaal prijs en benoemd dat we niet voor verrassingen wilden komen te staan. Slechte communicatie tussen degene die het glas heeft opgemeten en degene die het glas zou plaatsen. Na inmeten lange levertijd van het glas. De monteur (die te laat was) uitte veel frustratie omtrent de zaken die de inmeter toegezegd had aan de klant. Het werk werd afgeraffeld (rommel achtergelaten, onzorgvuldig gekit waardoor dezelfde dag nog kieren zichtbaar waren in het kitwerk, beschadigde glaslatten gebruikt). Wij bestellen hier nooit meer glas danwel service. Onduidelijke communicatie en asociale houding wanneer om uitleg wordt gevraagd van de facturen. Absoluut niet klantvriendelijk en ontzettend over-priced voor de service die je krijgt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar, waardeloos, extreem duur en slechte service
erg onduidelijk
een Noodraam kost 200 euro wat ze op dat moment van plaatsen niet vertellen! Daarna contact gehad met glaspunt, ze zouden t uitzoeken wat er mis was gegaan, maar ipv dat ze t uitzochten kreeg ik het incassobureau achter me aan kosten hoog opgelopen
Sterke punten
Heel onaardig
Zwakke punten
onfatsoenlijk en onduidelijk