Glas besteld bij glaskoning 10 weken moeten wachten komt door corrona volgens glaskoning diverse glashandels gebeld en konden allemaal binnen 3 weken leveren .Bij aflevering een hork van een chauffeur neemt totaal de corrona regels niet in acht en te lui om glas binnen te zetten. tevens een breukruit en ruit met kras. Mijn vraag hoe dit op te lossen zijn antwoord dan MOET U een mail sturen en als u niets hoor een telefoontje ik zeg pardon maar u levert manco ik mag verwachten dat u dit doorgeeft en regelt antwoord van de hork nee zo werkt het niet. Uiteindelijk ik toch maar bellen en mailen ene jelle praat veel maar geeft geen concreet antwoord.OP 21/08 zouden de mancos geleverd worden.op 20+-08 krijg ik om 18.00 uur een mail er kan niet geleverd worden want zieken bij leverancier en bij glaskoning .wat een onzin dus een paar zieken en het bedrijf ligt plat .Ik heb gemeld dat ik dit niet accepteer zieken zijn geen reden tot onmacht ik heb kosten en reservering glaszetter gemaakt en die ga ik op de glaskoning verhalen . ik ben er klaar mee dit is knoeiwerk ik ga voortaan weer naar de glashandel op de hoek dan maar iets duurder maar wel service garantie en klantvriendelijk. ik denk dat de glaskoning zijn betalingsverplichtingen niet nakomt dus kijk uit met bestellen het kan zomaar zijn dat u uw geld kwijt bent .Het vooruitbetalen is gevaarlijk bij dit soort bedrijven dus een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Zwakke punten
zwakke punten communicatie klantonvriendelijk liegen en smoezen verzinnen het ligt namelijk altijd aan de leverancier.Echter kontakt gehad met leverancier en deze ontkent dit in alle talen